27 Kasım 2013 Çarşamba

geldi geçti...



Korku...
Ne tuhaf bir duygu,insan bir çok şeyi korkularıyla baş başa kalınca daha iyi anlıyor.
Kasım ayı,benim için çok zor başladı,gündüzler bir şekilde koşuşturmalarla geldi geçti ama sabahlar olmadı,gözümü her kapattığımda hastane odasında buluyordum kendimi...
Ne gelirse Yaradan'dan diyerek dualarla girdim ameliyata,beynimde gezen türlü türlü endişeleri dökmekti aslında isteğim yazmaya başlarken,şuan vazgeçtim sizleri sıkmamak adına...
Yaklaşık 20 gün oldu,evimdeyim,sevdiklerimleyim,hayat ne kadar güzelmiş de fark edememişim,idrak edememişim,oysa her anımın kıymetini biliyorum,tadını çıkartıyorum diye düşünürdüm.
Ama emin olun,sağa sola dönüp uyuyabilmek,ayağınıza eğilip çorabınızı giyebilmek,birilerini yardımı olmadan yataktan doğrulabilmek,o kadar güzel ki,kıymetini bilip şükür etmek,hamd etmek,gelip geçen günleri unutmamak gerekiyor.İnsanlar öyle büyük ve zor hastalıklarla mücadele ediyorlar ki,Rabbim yardımcıları olsun,bol şifasından versin.

Ve sevdikleriniz...
zor günleriniz de daima yanınızda ise,Rabbimin büyük bir lütfu...

bir ses vermek istedim sizlere,beni unutmayan,mesajlarını ve telefonlarını eksik etmeyen dostlarım,yüreğinize sağlık,sizleri çok seviyorum.

sağlıkla geçsin günleriniz,

sevgilerimle,

şeri...

10 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Önemli olan şu an iyi olmanız. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Yürekten geçmiş olsun dileklerimle, sıhhatinize kavuşmuşsunuzdur umarım. Kesinlikle kıymetini anlamak yada hatirlamak için yaşamak gerekiyor bazen.
    Sağlıklı günler dilerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. aynen öyle olsun tatlım geçsin bitsin gitsin ve bir daha uğramasın.
    sağlığın daim ve kalıcısı olsun kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun acil şifalar şericim. Ne ameliyatı oldun bak şimdi merak ettim. Bende şericim niye yazmıyor neler yapıyor diye düşünüyordum Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  5. ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ...KÖTÜ ŞEYLER UZAK OLSUN ,SAĞLIKLI GÜNLER DİLİYORUM SİZE ..

    YanıtlaSil
  6. geçmişler olsun,,,gerçekten insanın kendi işini çevirebilmesi büyük bir nimet....şükretmesini bilmek gerek...çok doğru demişsiniz yazınızda...sağlıklı günler dilerim

    YanıtlaSil
  7. cok gecmis olsun, uzuldum :( her sabah daha iyi uyanirsiniz insallah...

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    geçmişler olsun. Şifa diliyorum. Yaşamın bize ne getireceğini hiç birimiz bilmiyoruz. Şu anda benim için de aynı durum söz konusu. Sonuç bekliyorum. Doktorlar büyük bir ihtimalle yağ bezesidir dediler ama yine de sonucunu bekleyeceğiz. Sonra da yağ bezesi ise ameliyatla alacaklar. Rabbim ne verirse muhakkak bizim için en iyisi ve en doğrusudur.
    Sevgiyle kal kuzum.

    YanıtlaSil
  9. Nre iyi ettin ses vermekle...Hakikaten gelmiş geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  10. Canim arkadasim.... Cok ama cok gecmisler olsun, bilmiyordum, simdi okudum.... Rabbim her nerede varsa, tüm hastalarimiza acil sifalar nasip etsin insallah... Dilerim artik eskisinden cok daha sagliklisindir... öpüyorum gözlerinden....

    YanıtlaSil