22 Temmuz 2012 Pazar

yine neler oluyor?



merhaba sevgili dostlar,
hayırlı,bereketli,ramazanlar diliyorum öncelikle,ilk gün çok zorlasa da yavaş yavaş alışıyor bünyem,rabbimin izniyle,sabrını veriyor yüce yaradan,Şehval kuzusu ilk defa tuttu bu sene,arada bir ben bozacağım artık!
anne suuuuu!diye feryat etsene,sabretti,azmetti çok şükür.
rabbim kabul etsin inşallah,oruçlarımızı,dualarımızı...
ve yüreğimizi bu güzelliklerle doldursun inşallah.


***
bu virüs beni çok seviyor her nedense?yine bir takım sorunlar var,arkadaşlarımdan mesajlar alıyorum giriş yapamıyoruz diye,anlayamadım neden oluyor?izleyicilerim teker teker geri çekiliyorlar.
tabi ki kimselere bulaşsın istemem,nasıl önlenir onuda bilemiyorum açıkçası bir kaç yöntem denedim ama düzelmedi,şuan beni okuyabilen varsa yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
ilk göz ağrım olan sevgilerimle virüs kurbanı olmuştu,bu kez de olmaz inşallah.

***

hepinize en içten 
sevgilerimle,
şeri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder