31 Ekim 2010 Pazar

Hafta Sonu

Merhaba Sevgili Dostlar...
Bu hafta sonu Aksekiye bağlı olan İbradı'daki yayla evine doğru yola koyulduk,bütün aile ferleri ile birlikte..
Bahçedeki elmalar toplandı,kar suları bidonlara dolduruldu.
Güzel,keyifli bir gündü.İşte fotoğraf makinamıza yansıyanlar....


Yoldaki bu görüntüyü görmenizi isterdim.Onurumuz,bayrağımız öyle güzel dalgalanmıştıki...


Bir kez daha Ne mutlu Türküm diyene!





 Meşhur ağacım,illaki ziyaret ederim.

Söyle bana yanlız ağaç sevgilin nerde?


 Sıra sıra dizilmiş yeşilin herbir tonu...



 Küçük ama şirin evimiz...


 Önce kırmızılar...



 Sonra yeşiller bir güzel doluverdi sepetimize(laf aramızda kollarım çok kötü)

Toplarken farketmedim ama hamlamışım doğrusu,hava çok soğuktu,güneş vardı ama ısıtmadı bizi,resmen donduk.
Çok değil 110km mesafede bize,lakin eve döndük çeketler hemen yerini aldı fortmanto da,dört mevsimi birden yaşayabiliyoruz aynı gün içerisinde...
Hepinize huzurlu,sıcacık ve sevgi dolu bir hafta diliyorum.





7 yorum:

  1. her şey ne güzel ağaçtan kendi meyvelerinizi toplayabilmeniz ne güzel..
    bayrağımızın dalgalanması ne güzel...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ohhh mis gibi temiz hava organik meyvalar,yorulmuşsun ama güzel bir gün olmuş .
    fotoğraflar harika.
    sevgiler canım öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım,face den beni eklemelisin,sigara iç ya da içme demiyorum biliyorum faydasız,ama senin gibi iyi yürekli güzel bir annenin kızına ve kendine heleki o canım annesine verebileceği muhteşem hediye eminim sigarayı bırakmak olurdu.Senin için faydalı bir kaç videom var face de,Ayşegül Eyisoy adı ile kayıtlıyım,cafemis sayfam da var,ekle lütfen,belki de eklisindir,kontrol etmeliyim.Bu arada bizim de yaylalarımız var,havası muhteşem,dalından koparıp yemek ise muhteşem,kal sağlıcakla,anneciğine selamlar,prensesini öp benim için,sevgiler
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ohh ne güzel ilaçsız meyveler. mis gib. afiyetle yiyin inşallah.

    YanıtlaSil
  5. selam arkadaşım ben bloğunuzu cafe papela kardeşimde gördüm geldim manzaraya hayran kaldım ne güzel yerler ve misss gibi hava Allah'ın verdiği bu güzelliklerin keyfini çıkarın derim sağlıkla güzel günler dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. içim gitti bırak dalından meyve toplamayı toprağa deymeye yıllar oldu. saksıdakileri saymassak tabiii

    YanıtlaSil