19 Mart 2012 Pazartesi

Susamlı Kurabiyeler...

Bu sabah karanlığı küçük melekler yuttu...
Şafak tatlı bir düştü,
Gerçeklere uyanmak bugün çok hoştu!!!
Sevgi'm gözlerinden öperim...

Yeni bir hafta daha başladı,günler su misali akıp gidiyor,
sabah çayımızın yanına eşlik etsinler diye sabahın ilk saatlerinde uykusuz gözlerime inat attım kendimi mutfağa,
ne zamandır aklımdaydı canım arkadaşım ZELİHA'nın susamlı kurabiyeleri,çıtır çıtır ağızda dağılan kurabiyeler istiyorsanız beyaz peynirle ve çayla çok yakıştılar birbirlerine tavsiye ederim.

susamlı kurabiyeler için,


 malzemelerimiz,
1paket margarin,1çay bardağı sıvıyağ,1su bardağı toz şeker,3çorba kaşığı sirke,yarım su bardağı limon suyu,yarım çay bardağı su,1paket kabartma tozu,1tutam tuz,aldığı kadar un,1yumurta'nın sarısı içine akı yüzüne,süslemek için susam,çörekotu


Bütün malzemelerimizi karıştırıp unu yavaş yavaş ekleyerek yumuşak bir hamur elde edene kadar yoğuralım.
Tezgahın üzerinde istediğimiz gibi şekillendirerek önce yumurta akına sonra susam ve çörekotuna batırarak,yağlı kağıt serdiğimiz tepsimize alalım ve fırınımızda kızarana dek pişirelim.
Orjinal tarifi görmek için,UMUT SEPETİ'ne tık tık...
canım benim çok teşekkür ediyorum.

güzel,aydınlık bir hafta diliyorum,

sevgilerimle,

Şeri...

15 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzeller canım

    YanıtlaSil
  2. Canım bahar geliyor artık insanın içi kıpır kıpır:)))Kurabiyeler hari
    ka yanında çayıda hazır geliyorum
    o zaman ellerine sağlık sevgilerim
    le...

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Şeri'm..bende öperim çok çok...
    Uyumadın gece demek..sabahın güzel geçmiş olması dileğiyle ellerine sağlık canım Zeliham da pek marifetlidir maşallah..
    Şeri'me de maşallah..

    YanıtlaSil
  4. Cancağazım bu kadar uykusuzluğa nasıl dayanıyorsun, maşallah sana:)
    Ellerine sağlık, gerçekten güzel olduğuna eminim , azıcık sonra yapayım ben, önceden yediklerimi eritiyim de:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. BEN GELDİM GENE SEN GELMEZSEN GELME ARKADAŞIM BEN BİR ZİYARET EDEYİM DEDİM
    MMM ALDIM MMMM ÇOK GÜZEL OLMUŞ
    NEFİS
    ELLERİNE SAĞLIK
    :)))

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık.Nefis olmuş.Şimdi çayın yanına olsa ne güzel olurdu:)

    YanıtlaSil
  7. Hımmmm misler gibi görünüyor..Kıyır kıyır...
    Payımı ayır......
    (kafiye oldu:))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Güzel arkadasim... Uzun zaman oldu, hastaliklardan basimi kaldirip gelemedim ziyaretine... Sükür bugün daha iyiyim.... Geldim ki ne göreyim, birbirinden sahane son tarifler... Hepsi icin ellerine saglik, ama en cok ta fonda dinledigim bu arkadas sarkisi icin... Simdi ben taaa nerelere gittim biliyor musun... Bilemezsin tabiiiii....:::) Sevgilerimle, ellerine saglik Canim arkadasim...

    YanıtlaSil
  9. çayın yanındada kıyır kıyır harika olur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Tatlı ballı şeri'm, gece gece canımı çektirttin :( Ayyyy çok güzel ve leziz görünüyorlar. Çayın yanına ne güzel gider değil mi ama :) Ellerine sağlık canım benim. Afiyet bal şeker olsun hepinize. Çok çok öptüm şeri'm. Kucak dolusu da sevgilerimi yolladım :)

    YanıtlaSil
  11. hanımeli,m çok haklı sevgi yumağımm:)
    gece geceee bu güzellik neyle telafi edilir ki:)
    şimdi olsa,nutellaya banıp banıp hüpletirdim kii...
    ellerine sağlık canısı...
    öpüyorumm balıkçı güzeli;)

    YanıtlaSil
  12. canım ellerine sağlık.çayın yanında şahane olurdu eminim.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. BEN GELDİM GENE
    AAAA SENDE ANTALYADASIN ÇOK SEVİNDİM ARKADAŞIM GÖRÜŞELİM.
    BAKAR KÖRÜM CANIM KUSURA BAKMA
    :))

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık.Nefis görünüyor:)

    YanıtlaSil