9 Aralık 2012 Pazar

yağmurlu pazar...

öyle güzel yağıyor ki anlatamam,
sıcacık soba yanmakta,şeri çok bilmese de şişleri,ipi elinde bir sök-bir ör taktiği ile miniklere bir şeyler örmeye çalışmakta,
kahvesi de yanında tabiki,
aslında bugün içi balık tutmak vardı planda ama hava şartları el vermedi,olsun,böylesi de güzel,



 kardan adam yapmak isteyip yapamayanlar,böylesini denemek isterse diye,paylaşmak istedim:)
köpük..ben ismini bu diye biliyorum,her yerde bulabileceğimiz,köpük şekillendirilmiş,üzerine jelatin minik minik koparılıp yapıştırılmış,örgü atkı,şapkası,burnuna keçeden havuç,düğme gözler,ve ağaç dallarına şeker serpilmiş süpürgesi ile kardan adam...


umarım doğru anlatabilmişimdir,bu tarz objeler yapmadım ben hiç,ama yeni yıl yaklaşırken bir fikir olsun istedim.


 öyle şirinler ki,hava kapalı olduğu için güzel poz veremediler:)))


şeri,bugün böyle,çocukluğu üstünde,
şimdi sımsıkı giyinip yağan yağmur eşliğinde yürüyüşe çıkacak,
size yine sıcacık kahve ikram ediyorum,

keyifli,huzurlu bir pazar olsun,

sevgilerimle,

şeri...

7 yorum:

  1. Benim de en iyi bildiğim yol bir ör bir sök takdiğidir.
    Mutlu pazarlar dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. Çok şirinler.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. vallahi ne iyi geldi bu sımsıcak görüntüler :)
    çokmu özledim ne ben karı-kışı !!
    :)

    YanıtlaSil
  4. bir fincan kahve de benim için varsa
    tabi mutlaka da soba çıtırdısı
    ben koşa koşa gelirim canım

    YanıtlaSil
  5. Burada da kar yagiyor ve biz bir hafta sonra tasinmak zorundayiz..::(( Yine de hepimize mutlu bir hafta olsun insallah... Sevgilerimle arkadasim.....:)

    YanıtlaSil
  6. çok şekerler bunlar. Kar resimlerde ve pencerenin ardından güzel bana:))) manzara süper de olsa benim aklıma sıkıntı çekebilecek tüm canlılar geliyor sadece:(Biz İzmirde pek görmüyoruz ama mevsim değişiklikleri yüzünden durum hiç de belli olmaz. ilk yağdığındaki güzellik yarım saatte kaybolup hemen çamura dönüyor rengi.

    canım benim güzellikler içinde ol daima öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. Tatlı ballım, ne güzel anlatmışsın. KOşup gelesim geldi :) Önce kahvemizi içeriz, sonra da yağmurda yürürüz, ne güzel olur :) Çok öpüyorum canım benim. Kocaman sarıldım :)

    YanıtlaSil