9 Aralık 2010 Perşembe

Yeni yılll yaklaşırken...

Sevgili Martine'nin Belçikadan getirdiği hediyelerden biriside bu yapım aşaması bana kalan sevimli kuklacıklardı.Yapım aşamalarını fotoğraflamayı unuttum malesef,ama origami ve keçe çalışmaları yapan arkadaşlarımız için değişik bir fikir olabilir diye düşünerek yayınlamak istedim.




 Aslında çok az malzeme kullanılarak değişik renklerle de uygulanabilir.Amaç çocukları mutlu etmekse,biz anneler neler yapamayızki?



İki tel parçasının üzerine keçeden pantolon ve mont giydirdim kenar kısımlarını dikerek.Saçlar ufacık hasır sapları,ayakkabılar küçük plastik parçalar,ve 2küçük tahta düğme kollara,vede biraz daha büyüğü bir tahta düğmede kafası için,kalemle ağız burun hazırlamak bize kalan işin keyifli kısmı.

Berecikler ise bu yılın trendi kırmızı örgü(örgüçantam nasıl:)







 Yıldız ve ağaç figürü ise tamamen bana ait,mukavvayı kurabiye kalıplarından yardım alarak kestim.Üzerine altın rengi kendinden yapışkanlı stickerla yapıştırdım.Daha çok yapıp bardaki ağacımızın süslemesi için kullanmak istiyorum.Nasıl olmuş?


Bu küçük boncuklarda AVON'un ürünü,yılbaşı yaklaşırken Prensesleri sevindirmek için tasarlanmış.Ben benim Prensese aldım bile....:)





Keyifle kalın...

8 yorum:

  1. canım harika olmuşşş :))ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    ne şirin şeyler onlar öyle. Ellerine ve emeğine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden şirinler..
    hernekadar inancımızla bağdaşmasa da hayatımızı renk katmak için yapıyoruz bu süsleme işlerini..
    kendi şahsıma ben yapıyorum yani:)) hepsi çok şirinler:))
    birde nazik riclarınız için çok teşekkür ederimm insan çok mutlu oluyor inanın ki yalnız olmadığını bilmek güzel..

    YanıtlaSil
  4. Öznurcum teşekkür ediyorum canım benim.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Bülbülümm:)yüreği güzelim çokkk teşekkür ederim.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Kurabiye(çilek kız)canım,evet haklısın.
    Bende aslında karşıyım,sadece yeni yıl coşkusu,kırmızılar,renk cümbüşü keyif veriyor.
    Bide ufaklıkların mutluluğu işte...

    Bir mukabele tatlım,sıhhatle kal.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. tatlım bu ne güzellik böyle beğenmemmi:))) süpeeeeerrrrr. ellerine sağlık.öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  8. Kırmızı renge hastayım zaten.Bunları görünce enerjim arttı.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil