16 Ağustos 2011 Salı

Lavandel...




Oruç tutabiliyor olmak çok güzel,ve bu güzel ibadeti yerine getirebilmek için sağlıklı olmak,bedenen ve ruhen herşeyden önemli.
15.günü geride bıraktık bile,hani derler ya sayılı gün...

Neredeyse bütün gün evden çıkmıyorum.Televizyon,ardı ardına bir çok kez izlediğim Doktorlar dizisi,rutin ev işleri,güzel bir kaç dost sesi...Bir nevi terapi gibi aslında,inşaat bitmedi hala,banyo bitti ama Ramazan ayının gelmesiyle mutfağı bayram sonuna erteledik.Ne yapalım hayırlısı...

Evde kalabilmenin verdiği hazla Sevgili Martine'nin getirmiş olduğu çerçevemi tamamladım.Resimler çok net değil,makinem yine yan çizdi:)

Hepinize Hayırlı İftarlar diliyorum.Ve sevgili dostlarımı ziyarete gidiyorum.




sevgilerimle....

4 yorum:

  1. çok beğendim canım ellerine sağlık..ilk fırsatta yakından görmek dileğiyle...
    sevgiler,
    ijlal

    YanıtlaSil
  2. aynen bende senin gibiyim canım.ewden çıkmıyorum ve sürekli dokdorları izlemek tende artık sıkıldım neredyse.ALLAHım sağlıklı uzun seneler versinde hersene orucumuzu tutalım inşallah.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım hoş sade bir güzellik gözü de yormuyor.

    sevgiler canım öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Adının Sevgi olduğunu varsayıyorum arkadaşım. Bloguma hoşgeldin, onurlandırdın. Sağ tarafta ben izleyici panelini görebiliyorum ama bazen hatlar yavaş olduğunda yavaş yavaş açılıyor, o nedenle hemen görülmeyebiliyor. Bloga girip kendi haline bir bırak. Şöyle iki üç dakika sonra gel bak bakalım, belki oradadır:)) Sevgiyle..

    YanıtlaSil