12 Ekim 2011 Çarşamba

Akşama doğru azalırsa yağmur...

Bu havalar beni mahvetti...

Der ya hani şair,aynen öyle,öğlene kadar dışarı çıkmamıza izin verdi bulutlar bize,kendimizi zor attık eve.
Tabiki pencerenin önüne yerleşiverdim hemen kahvemi ve el işimi alarak.(ev işimi?nasılsa bitmiyor!!!:)



 Balkondan bahçemizdeki hurma ağacı,

 Yağmurr...

 Kaneviçe dergisinin 22sayısından gördüğüm kırlent modeli.Çok beğendim,koltuklarla uyum içerisinde olması için kırmızı rengi kullanmadım,tamamen toprak tonlarında,bakalım bitince nasıl olur?


bu hava bana daha çok resim çektirir,umarım sizlerde benim kadar keyif alırsınız.

BENİ BU HAVALAR MAHVETTİ
Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havafa alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu guzel havalar mahvetti.
Orhan Veli Kanık

15 yorum:

  1. Tatlı ballım, kanaviçene bayıldım. Maharetlim benim. Hiç beceremem ben böyle şeyleri. Nefis olacak bitince eminim. Şimdiden harika görünüyor zaten.
    Manzara da süper bu arada. Keyif yap bol bol benim içinde. Çok çok öpüyorum tatlım. Sevgiler bi dolu :))

    YanıtlaSil
  2. Elbet bir gün buluşacağız...
    bu böyle yarım kalmayacak.

    kraliçem,

    öptüm seni...


    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. fotoğrflar çok güzel...yağmur harika.kırlent modeli de öyle..bu kış ben de yapacağımmm :) bu arada hakikaten bu ev işleri nasıl bitmiyor :/

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. mükemmel fotoğraflar ve çok şık bir desen ellerine yüreğine sağlık. düm gece girdim bir önceki postuna yorum bırakamadım yorum yaz kısmı görünmüyordu şimdi tekrar gelip baktım herşey yerli yerinde:)) öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Leyla,
    canım mis kokun sardı yine buram buram,hemen mutfağa gidiyorum.

    yüreğine sağlık.

    sevgilerimle...



    Örgü çantam,
    ablacım şablon değiştirirken elektrik kesilince karıştım biraz,
    düzelttim sanırım.

    yüreğine sağlık,teşekkürler ediyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. ablacımm:) nasıl da yağıyor öyle sicim gibi:)
    maşallah:))
    el işin de çok güzel bu arada çookk beğendim ben:)

    YanıtlaSil
  7. fotoğraflar harika. emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Resimler çok güzel,işlemen de ayrı güzel..çok beğendim sırada ki işleyici ben olayım...
    ellerine sağlık canım...
    öpüldün..

    YanıtlaSil
  9. yastığın çok güzel olacak çook:)) iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  10. ahhh ahh:))
    o siciimmm misali yağan yağmuru seyrederek,karşılıklı çaylarımızı yudumlarken,kaneviçelerimiz elimizde,senin o tatlı dillerin eşliğinde hoşş sohbetin ile,güzel bir günün hayalini kurdummm gülümmm:)))
    bu gidişle benimm elişi aşkımı yeniden alewlendireceksinn bilmiş olasınn:))
    çokkk güzelll kii buuu:)
    kucak dolusu sevgilerimle..
    öpüldün:)

    YanıtlaSil
  11. Kurabiyem,

    teşekkür ediyorum,evet okadar güzel yağdı ki anlatamam,ama bugün yine güneş yakıyordu.

    sevgilerimle...


    özlem,

    teşekkür ediyorum.

    sevgilerimle...


    ijlal'cim,

    mersi şekerim,ilham kaynağım sensin.
    öpüyorum.

    sevgilerimle...


    susamçörekotu,
    umarım güzel olur,yoksa içime hiç sinmiyor.
    teşekkür ediyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. mis kokulum,
    ama beni çok mahçup ettin,
    yüreğimi ısıttın,özüne sağlık.
    hadi kap gel örtüyü-iplikleri,çay hazır,ama yağmur yok,sen gelmeye başlar belki,
    ayyyyy,ayyyy ne güzel olur.

    öpüyorum bende,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Canım,
    ellerine sağlık. Elişine bayıldım. Yağmurun fotoğraflarını seyretmek bile çok güzel.
    Alttaki elmalı pastanı dün hemen gelen misafirlerime yaptım, çok beğendiler. Teşekkürler.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  14. fotolar çok güzel
    yağmur resimlerine bayılırım heleki yağmurlu günde evimizin camından dışarıyı izlemeye...

    YanıtlaSil
  15. Yastığın renkleri harika!Bence bir de kırmızılı olanından yaparsın sen :) Bitmiş halini merak ediyorum...

    YanıtlaSil