3 Ekim 2011 Pazartesi

öyle bir havada gel ki...


öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın.
ellerimde koparmaya çaıştığım zincirlerden kalma yara izleri
yeni yeni iyileşmeye yüz tutmuş olsun.
gözlerimde öyle bir karanlık olsun ki, gören kör oldum sansın.
yanaklarım kurumuş olsun göz yaşlarımdan, dudaklarımsa çatlak çatlak.
öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın.
belki bin tane aşktan geçmiş olayım ve hiçbiri olmasın gözümde.
hiçbiri tamamlayamamış olsun cümlelerimi,
hiç biri bağlayamamış olsun geceyi sabaha.
hiçbirinin gülüşünün her anı senin kadar aklıma işlenmemiş olsun.
hiçbirinin hayali en güzel haliyle barınamamış olsun beynimde.
hiçbirinin izi kalmamış olsun bedenimde.

öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın.
sessizce ağladığım anları kimse çığlık çığlığa hıçkırıklara dönüştürememiş olsun.
ellerim kimsenin üzerinde eriyip gitmemiş olsun, gezinse bile.
dudaklarım senin adını söylerkenki gibi kıvrılmamış olsun hiç bi ad'a yeterince.
yerine koymaya çalıştığım her beden yok olup gitmiş olsun kumlar aktıkça tane tane.
unuttuğumu sandığım, vazgeçtiğimi sandığım,
sevmediğimi sandığım öyle bir zamanda gel ki
yer çekimine karşı koysun damarlarımda beni yaşatan her zerre.
öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın...

 Akseki/İbradıya bağlı Beynif ovası...

 Antalya Düden Şelalesi...

 Beli'nin objektifinden kuşların gökyüzündeki dansı...








Bu hafta sonunun bize yansımaları...

Mutlu,
Sağlıklı,
Bir hafta diliyorum.


SEVGİLERİMLE...

10 yorum:

  1. Canim arkadasim benim, sana da mutlu, saglikli bir hafta diliyorum... Sevgilerimle, FIliz

    YanıtlaSil
  2. yazı çok güzeldi

    görüntülerde öyle

    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. huzur dolu ablacım..
    çok beğendim satırlarını doya doya okudum:)

    YanıtlaSil
  4. o cgüzell dizelerin arasında kaybolmuşken taamm,beni çekip aldı görsellerinn gülümm:))
    ne hoşş yerler warmış benimm canımmm Antalya,mda:)
    gitmeli görmeli bu güzellikleri...
    o güzel yüreciğine sağlık...
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Tatlı ballım, bütün dileklerine ben de katılıyorum. Görüntüler süper. Hele bir de yanında huzur, sağlık, neşe ve muhabbet varsa insan daha ne ister ki. Herşey gönlünce olsun güzel yüreklim. Çok öpüyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. yüreği güzelim döktürmüşün hem kaleminden hem gönül gözünden harika bir paylaşım öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. senle beraber bize de yansıdı canım.. torosları bende merak ediyorum orada yaşayan yörüklerini yaylalarını..
    güzel bir hafta sonu olmuş:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Önce şiiri okudum nasılda güzel, nasılda severim Orhan Veli'nin bu şiirini..

    Fotolar bir harika uzun uzun baktım..nefis, huzurlu bir hafta sonu olmuş..

    YanıtlaSil
  9. Sen cok yasa emi canim benim, güldürdün beni vallahi... Kücük Emrah ha...::))

    Ben bu gelistirme konusunda neler yapabilirim bilemiyorum... Su an egitimler veriyorum... Mesela bu 20`sinde Istanbul`a gidiyorum, 5 gün egitim verecegim.. Sonrasi kismet... Aslinda gönlümde bir atölye acmak var.... Amaaa... kismet artik... Siz yanimda olun yetiyor bana kuvvet veriyorsunuz sen ve senin gibi blogcu dostlarim... Seviyorum seni canim kardesim benim..:::))

    YanıtlaSil
  10. Canım,
    güzel bir şiir eşliğinde cennet ülkemin cennet köşesinden fotoğraflar içimi açtı. Hepsi harika.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil