2 Ocak 2012 Pazartesi

Puff puff pişi:)

Yeni yılın ilk hamur işi ile Merhaba dostlar,biz ailecek eğlenerek bomba gibi girdik yeni yıla,umarım bomba gibi eğlenceli,sağlıklı,huzurlu bir yıl bizlerle olur.Hani nasıl girersek öyle geçermiş ya öyle olsun diye işte:)
bakalım neler var önümüzdeki günler de,payımıza düşen...

Pazar sabahı kahvaltımıza eşlik etti bu pişiler,yapmak isterseniz işte tarifimiz,


 3su bardağı un içerisine yarım çay bardğ.zeytinyağ,yarım su bardğ.süt,birazcık tuz ve 1pk.toz maya ekleyip ılık suyla hamuru uyku moduna alalım.


yaklaşık 30.dak.içerisinde kabarıyor hamurumuz.sonra içerisine peynirli-maydonozlu karışım hazırlayıp,
hamurdan ceviz büyüklüğünde bezeler alalım,bezeleri unlanmış tezgahın üzerinde çok az un serperek açalım.
İçine peynirli harcımızdan koyalım ve poaça gibi kapatalım.Kızgın yağda kızartalım.

afiyet bal şeker olsun efenim,

ağız tadınız yeni yılda da daim olsun.

sevgilerimle...

22 yorum:

  1. Pufidik pufidik ne güzelller böyle pişiler...
    Ellerine sağlık bizde de pazar günleri kahvaltıda en sevilendir pişiler......
    Yeni yılın kutlu olsun canım.....

    YanıtlaSil
  2. Tatlı ballım, harika görünüyorlar. Ohhh olsa da yesek, acayip cezbediyorlar insanı. İstiyorummmmmm bu pufidiklerdennnnnn :)
    Afiyet bal şeker olsun hepinize tatlıcığım. Hep böyle güzel olsun ağzınızın tadı.
    Ellerine sağlık kraliçem. Çok çok öpüyorum ve kocaman sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  3. yerim benn o pufidik pufidik pişileri..
    hele birde benim tatlı dillim yapmışsa bunmları,değmeyin keyfimee:)
    ellerine sağlık canısı...
    hayırlı seneler...

    YanıtlaSil
  4. Ama bu yapılmaz ki, insan böyle ayartılmaz ki:)

    YanıtlaSil
  5. ne güzelde kabarmışlar canım.harika görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık uyku modunda çok güzel dinlenmişler ki bu kadar güzeller birde tabii sevgiyle yapıldıkları için:)
    öptüm canım benim

    YanıtlaSil
  7. ama çok güzel ve çok lezzetli görünüyo bunlarr:((((

    :)ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. en sevilen tatlardandır şüphesiz. ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ben hiç yemedim desem ! :))))

    İyi seneler canimmmm
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ben coookkk acim.... Bir tane alabilir miyimmmm.... Saka bir yana, son günlerde öyle bir yemsim ki, artik buna bir dur demenin zamani geldi diyerekten bu sabahtan itibaren kilit taktim agzima..::)) Ama bu pufidikleri görünce midem öyle bir gurladi ki....::)) Neyse ben gözlerimi kapatip, bu sahaneler icin sana kocaman bir bravo yaziyorum.... Sevgilerimle, canim arkadasim benim,...

    YanıtlaSil
  11. yıldız,canım benim çok teşekkürler,hepimiz için inşallah,

    sevgilerimle...


    Kraliçem,
    şekersin sen şeker,
    kocamannn öpüyoruz bizde,

    sevgilerimle...

    mis kokulum,
    sen gel hemen yaparım hemen,
    hepimiz için canım benim,
    huzurla inş.
    sevgilerimle...

    Elif,
    :))))
    süpersin sen:)

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. sevda,
    canım benim teşekkürler,
    öpüyorum.

    sevgilerimle...

    örgü çantam,
    şeri öptü seni:)
    sevgiyle...

    sema,
    teşekkür ediyorum,mutlu seneler.
    sevgilerimle...

    tombul tarifler,
    inanki öyle,içinde ne olursa olsun çayın yanında süper gidiyor.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. NuNu,
    bende hiç yemedim,inan:)))
    resim çok şeker,
    sevgilerimle...

    münster:)
    yeni yıl geldi,diyet olurmu yaf:)
    diğer sene yaparız,bende aldım başımı gidiyorum.ama olsunnnn,yemeden de olmuyor ki:)
    öptüm seni canım benim,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. İştahı açık bir lohusaya bu da yapılmaz ki!!!

    YanıtlaSil
  15. Sermin,
    hoşgeldin öncelikle,
    hemen geliyorum elimde sıcacık pişilerimle,
    keyifli bir gün diliyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. 71.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

    http://www.porselendemlik.com/




    tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini

    01 ocak 2012-1 subat 2012

    TARİHLERİ ARASINDA


    http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/

    YANİ BEN YAPACAĞIM.




    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!

    TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.

    VE TARİFİNİZE

    "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA "

    BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

    ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.

    LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.

    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  17. kışkırtıcıııı:)

    YanıtlaSil
  18. Tam yeni yılda hamur yemeyeceğim derken bu yapılmazdı.Pişiye dayanamam, mayalı da hiç yapmadım.Yarım ölçü yapsam da yesem, ne olur.
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  19. Özlem,
    ilk fırsatta katılcam canım,kolay gelsin,
    sevgilerimle...

    leyya,
    :)))
    teşekkür ediyorum.

    sevgilerimle...

    ıhlamurcum,
    hiç bir şey olmasss merak etme,
    iyi gelir hatta:)
    teşekkürler,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. ohhh yemede yanında yat ,ellerine sağlık çok güzeller canım

    YanıtlaSil
  21. bayılırım pişiye

    komşular çat kapı çaya gelince hemen yapıveriyoruz çay demlenene kadar

    eline sağlık olsun

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar. Bende pazartesi yaptım kıymalısını. Çocuklar seviyor ama galiba ben daha çok seviyorum:)) Çok güzel kabarmış elinize sağlık..

    YanıtlaSil