8 Ocak 2013 Salı

çikolata parçacıklı bisküviler

soğuklar iyice bastırmış durumdayken biz Antalya da yaşayanlar olarak sitem etmek istemesem de güneş   
ısıtmıyor resmen,rabbim karla,kışla boğuşan kullarına yardım etsin.

***

soğuk moğuk demeden mutfağa attım kendimi ve akşam yemeğini hazırlarken bir taraftan da bu enfes çikolata parçacıklı bisküvileri yoğurup attım fırına,çıkar çıkmaz da resimlemek istedim,güneşi kaybetmeden...





ÇİKOLATA PARÇACIKLI BİSKÜVİLER

Malzemelerimiz,
200 gr tereyağ,1su bardağı esmer şeker(benim tercihim,beyaz şeker de kullanılabilir)
1tatlı kaşığı tarçın,1yumurta,1çay bardağı hindistan cevizi,kabartma tozu ve vanilya,alabildiği un.
1,5 su bardağı damla çikolata.

malzemelerimizi yoğurma kabına alıp yumuşak kıvamda olana dek yoğuralım.en son çikolatalarımızı ekleyelim.ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp elimizle hafifçe yassıtalım. Yağlı kağıt serdiğimiz tepsimize alıp 180 derece de ısıtılmış fırınımızda 15dakika pişirelim.
benim fırınım da 15 dakika yeterli oldu,fırından fırına değişeceği için kontrol şart.
afiyet olsun.



akşamınız güzel ve keyifli geçsin,

sevgilerimle,

şeri...

7 yorum:

  1. Al benden de o kadar.
    Bu ne soğuk,odadan odaya geçerken donup kalacağım nerdeyse:)
    İliklerime kadar işledi soğuk,kolay kolay ısınamayacağım böyle giderse.
    Kurabiyeler sıcacık ama,tıpkı sen gibi:)
    Ellerine sağlık canım.
    Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten buz diyebiliriz,ilk defa böyle bir soğuk görüyorum buralar da zel'im,

      rabbim karda kışta kalanlara yardım etsin.

      öpüyorum

      Sil
  2. Ülker hanımeller gibi olmş :)
    ellernize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz,renk kattınız,

      teşekkür ediyorum,

      sevgilerimle...

      Sil
  3. nefis görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Kurabiyeler çok güzel ama ben bloğun şablonuna laf etmeden geçemeyeceğim :) Muhteşem duruyor yahu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekercim,
      sevgimin eli değer de muhteşem olmaz mı?
      değmesin yağlı boya kokuyor buram buram,şeri'nin sayfasında,

      öpüyorum

      Sil