27 Mart 2013 Çarşamba

çikolatalı kurabiye...

bahar kendini iyice belli etmeye başladı buralarda,her ne kadar kapımızı açtığımız da torosların zirvesinde bembeyaz yatan kar varsa da,bahçemiz de şeftali ağacı rengine büründü,nar dalları tomurcuklaşmaya başladı,
yeşiller,pembe'nin her tonu,papatyalar seviyor sevmiyor diye fısıldaşmakta...

mis gibi bir koku da alabilenin bütünün hücrelerinde...:)



ve bütün evi mis kokusuyla kaplayan çikolatalı kurabiyelerim..
okuldan eve gelen Şehval kuzusu,tazecik kaynattığım sütün yanında hemencecik tadına baktı,tabi ki şeri de:)



tarifimiz için,250gr tereyağ,100gr mısır nişastası,150gr pudra şekeri,1 yumurta,1paket kabartma tozu ve yaklaşık 4su bardağı un,tereyağ fazlasını da isteyebilir,göz kararı ayarlayabilirsiniz.Yumuşak ama ele yapışmayan kıvama gelmeli.

üzeri için fındıklı çikolata,

bütün malzememizi karıştırma kabına alıp yoğuralım,ceviz büyüklüğünde topakçıklar yapıp yağlı kağıt serdiğimiz tepsimize dizelim,parçacıklara böldüğümüz çikolataları ortalarına bastıralım,150derece ısıttığımız fırınımda çok hafif pembeleşinceye kadar pişirelim.
afiyetler olsun...



ve takipçilerine müjde...englishhome'da %5o indirimden aldığım kırlentlerim,


rengine,işlemesine vuruldum resmen,ama öyle güzellikler var ki çıkamıyorsunuz mağazadan...


keyfiniz,huzurunuz daim olsun,

sevgilerimle,

şeri...

19 yorum:

  1. Ne leziz kurabiyeler bunlar, simdi sen bana "tatmadin ki!" diyeceksin...:) Ama tatmaya ne hacet, senin elinden lezzetsiz birsey cikamaz.... Emeklerine saglik Seri`cigim... Not... Kesin olmamakla birlikte Mayis ayinin ikinci haftasi oralara gelmeyi planliyorum, belki vakitlerimiz uyusursa, kisacik ta olsa bulusup tanisiriz,,,, Ne dersinnn??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mahçup oldum ama şimdi,

      bekliyorum şekercim,Allah!derim,çok sevinirim,

      şerin öper...

      Sil
  2. Ellerine sağlık, böyle kurabiyeleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum,
      tavsiye de ediyorum öyle ise,

      sevgilerrr

      Sil
  3. ohhhh misss

    ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  4. merhabalar,
    ellerinize sağlık kurabiyeler bir harika...sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin,

      teşekkürler,

      sevgiler benden de size

      Sil
  5. bizde işte öyle az bişey güneş falan görüyoruz ablacım :)
    ellerine sağlık kurabiyelerin harika :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güneşin arkasından yağmur geldi canımcım,
      şeri nasıl sevindi bilemezsin,
      attı kendini yollara bir güzel ıslandı,

      öpüyorum

      Sil
  6. geleceğim ki bir gün inşalllahhhhhh o kurbişlerden yemeye,,seni sıkı sıkı sarmaya..;)
    ellerine sağlık bahar yüreklim..
    gittim benn,englıshhome yolarındayım kii;)
    öperimm cann..

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım,bugüne kalmışmıdır acaba??
    Kırlentlerin için de hayırlı olsun.Güle güle kullan..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Kurabiyeler dayanılmaz görünüyor ellerin dert görmesin hemen uzanıp almak istedim bir tane:))Kırlentlerin çok zarif güze güle kullan sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablacım çok saol,

      elma yanaklardan öper şeri,

      Sil
  9. of off kurabiyelerin görüntüsü muhteşemm..ellerinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin,
      çok teşekkür ediyorum,

      sevgiler

      Sil
  10. Çok şirin kurabiyeler olmuşlar ayrıca harika görünüyorlar ellerinize sağlık,
    sebebi ziyaretim dilerseniz katılabileceğiniz bir çekilişim var beklerim sevgiler.. http://www.seviminaskanasi.com/2013/04/sevimin-askanasnda-cekilis-var-cekilise.html

    YanıtlaSil