6 Mayıs 2013 Pazartesi

DR.OETKER BİG MUFFİN...



Sıcaklar iyice bastırdı,mutfakta haliyle zaman geçirmek çok zor oluyor,fırının ve ocağın ısısıyla kaynıyor resmen mutfağım,işte bu yüzden pratik ve az zaman isteyen lezzetler yapmak işime geliyor:)


geçtiğimiz günlerde katıldığım Antalyalı Blogger Pikniğimizde ki Sponsorlarımızdan DR .OETKER'in bizlere hediye ettiği güzel lezzetleri tek tek denemeye başladım.Lezzet süper,malzeme çok az,fazla vakit harcamadan,
çat kapı gelen misafirleriniz için ya da gece yarısı tutan tatlı krizlerimiz için birebir bir reçete...
teşekkürler DR. OETKER...


malzemelerimiz,1 paket DR. OETKER big muffin toz karışımı
1 yumurta,
7-8 kaşık su
7-8 kaşık sıvıyağ

yapılışı...
toz karışımı çırpma kabımıza dökelim,içerisine 1 yumurta,7-8 kaşık su ve sıvıyağı ekleyelim.
toz karışımı tamamen dağılıncaya kadar çırpalım.
paketin içerisinden çıkan 6 adet muffin kalıplarımıza fırın tepsimize yerleştirip hamurumuzu  eşit bir şekilde kalıplarımıza dolduralım.Paketin içerisindeki çikolata parçacıklarını yine eşit olarak muffinlerimizi üzerine serpelim.
200 derecede önceden ısıttığımız fırınımızda 20 dak.pişirelim.

afiyet olsun,


güzel,keyifli bir hafta diliyorum,

sevgilerimle,

şeri...

11 yorum:

  1. hmmm,,,seninn ellerindeennn bu lezzet katlanmıştır eminimm kii.:)
    ellerine sağlıkkk kuzumm..:)
    benn panolarımı astımm kii..;)
    seni görüyorum her bakışımda..;)
    hayallere dalarak..
    sarıldımm biriciğimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mis kokulum,pişti olmuşuz:)
      güzel günlerde keyifle kullan,
      beğenmene çok sevindim,
      küçük bir hediye,umarım hep hatırlatır beni sana:)
      bende sarıldım hemde en sıkısından ki:)

      Sil
  2. Aynı resimdeki gibi olmuş vallahi. Ellerine sağlık tatlı ballım. Sıcaklarda bakalım napacağız. İnsanın canı mutfağa girmek istemiyor hiç değil mi? Afiyet bal şeker olsun hepinize kraliçem. Çok öptüm o güzel yanaklarından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma Kraliçem,nasıl sıcak nasıl,anlatamam,temmuz-ağustosta ne olur halimiz?

      tadı da çok güzeldi,tavsiye ederim balım,

      bende öpüyorum gıdıştan...

      Sil
  3. Buradan çok güzel görünüyor.Şu an olsa da yesem modundayım.Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen gönderiyorum o zaman...

      teşekkürler ediyorum,
      en içten,

      sevgilerimle...

      Sil
  4. Antalyalı Blogger Pikniğine katılamamanın üzüntüsünü yaşadığım bu günlerde ne güze paylaşıyorsunuz...ellerine sağlık çok lezzetli görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde mi Antalyadansınız?
      hemen geliyorum.
      Teşekkürler,

      sevgilerimle...

      Sil
  5. afiyetler olsun. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum ablacım,

      sevgilerimle...

      Sil
  6. Eline sağlık canım gülen yüzün hiç solmasım kızımada selamlar:))

    YanıtlaSil