29 Mayıs 2013 Çarşamba

ya sen...

Bu ara en çok huzur istiyor Şeri...

Pamukların için de uyuyup uyanmak istiyor...




pencerenin kenarına kıvrılıp renklerle oynamak istiyor...


kahveye ara verip papatya çayı ile rahatlamak istiyor...


mum ışıklarıyla müziğin doruklarında keyif yapmak istiyor...



sabah uyandığında keyif bekliyor...


bugün böyle Şeri...
huysuz,romantik,neşeli,uykucu,şarkıcı...
bütün şirinleri barındırmakta bedeninde...
ya sen nasılsın?

...

bu ara da ENGLISH HOME'da indirim zamanı mutlaka uğramalısınız...


sevgilerimle...

11 yorum:

  1. Canım benim benim de en çok istediğim şey huzur...
    Severim ben senin, türlü şirin hallerini...

    YanıtlaSil
  2. Harikulade bir ruh hali içerisindesiniz, hiç çıkmak istemeyeceğim türden :)) keyfiniz bol olsun.
    English home'dan alışverişte bana iyi gelirdi doğrusu ;)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden hiç çıkmak istemiyorummmm,

      teşekkürler,keyifli bir gün olsun

      sevgilerimle...

      Sil
  3. Yazdığın yorumla keşfettim siteni, üye olduğumu sanıyordum değilmişim:)

    YanıtlaSil
  4. huzur duydum

    muzık karşıladı once güzelce
    sonra muhteşem güzel kareler
    ekındekı papatya cayları ve sıcacık sevgı


    mutlu oldum sayfana geldıgım ıcın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülen gözlerini görünce ben de mutlu oldum Öyküm

      Sil
  5. Ben mi? Ben coook heyecanliyimmmm... Birazdan hopppp ucuppp geliyorum aksamina Istanbul`uma... Ben cok mutluyummmmm bugün....:)

    YanıtlaSil