9 Temmuz 2013 Salı

Ne zormuş beyaaa...

Eski evi yaptır yaptır yine aynı...
Çok şükür kendi evimiz ama bu yaz da tadilata start vermiş bulunmaktayız.
Tam 6 usta var şu an evin için de,öyle kötü oldu ki Ramazan ayına denk gelmesi,kısmetse 5 güne biter diyorlar ama hiç umudum yok...
Kapılar değişiyor,teras odaya ilave ediliyor,ikinci tuvalet banyo yenileniyor,mutfak duvarı yıkılıyorrrr.
Yangın var!diye bağırıp kaçmak istiyorum,her yer berbat durumda,ama tek tesellim tertemiz olacak ve ferah ferah kullanacağız.Rabbim nasip-kısmet ederse...
Durum böyle sevgili dostlar,before-after olarak paylaşırım önümüzdeki günlerde gelişmeleri...

Hayırlı Ramazanlar,Bereketli sofralar diliyor Şeriniz,
ve kucak dolusu sevgilerini göndererek mola süresini bitirir ve kaçar...


:)

13 yorum:

  1. hadii çıkınn bize gelinn ...
    çekilmezz o ortam şimdi.;)
    kolaylıklar dilerim cann...
    öperimm,hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın mis kokulum,hiç çekilmiyor hiççç,
      hemen geliyoruz,
      öptümmmm

      Sil
  2. Bilirim o sıkıntıları, bittiğinde hepsi unutuluyor. Kolay gelsin şericim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş.diyorum ablacım,biterse unutmayı o kadar çok istiyorum ki,
      öpüyorum

      Sil
  3. Allah kolaylıklar ve sabır versin canım. Evde tadilat kadar zor bir sey yok ama sonrasını düşün bitince herşey çok güzel olacak :)
    Allah içine sindirir dilerim canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu şekilde giderse içime sinecek gibi geliyor şekercim,bakalım kısmette ne varsa artık,
      teşekkür ediyorum

      sevgilerimle...

      Sil
  4. Allah kolaylık versin. :)

    hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ablacım,sizlere de Hayırlı Ramazanlar dilerim

      Sil
  5. kolay gelsin.. evde tadilat olması en zor iş.. sonrası dahada zor, temizlik;) kolay gelsin.. birde en sonunu herşey temiz ve güzel..hem de yeni;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan en çok hijyen yönünde aklım,çok zorrr,ama bitecek inş.

      sevgilerimle...

      Sil
  6. Kolay gelsin beyaa... Sevgilerimle, hayirli Ramazanlar diliyorum Seri`m...

    YanıtlaSil
  7. Allah yardımcın olsun.Yaz sıcağında tadilat zor iştir, bilirim :)

    YanıtlaSil
  8. Allah kolaylık versin.Bizimde yapabileceğimiz bişey olursa hemen söyleyin:))))
    Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
    Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.
    http://lezzettaneleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil