2 Eylül 2013 Pazartesi

Küçük mutluluklar ve yanında tahinli kurabiyeler...

Farkında olmadan yine ara vermişim,bazen resimlemeyi unutuyorum yaptığım şeyleri,bazen de üşeniyorum diyebilirim,sıcakların verdiği rehavet de cabası,
çok şükür ki,eylülle birlikte az da olsa rüzgara kavuştuk,
özledim sonbaharı,ayaklarımın üşümesini,battaniyeme sarılmayı,kahve fincanımla ellerimi ısıtmayı,sabahın erken saatlerinde uyanıp tertemiz havayı içime çekmeyi...
az kaldı az...:)


bugün kendimi sevdim,sabah erkenden uyanıp kahvaltıdan sonra sil-süpür işlerinden sonra mutfakta çok uzun süre vakit geçirdim.Çay keyfi yapabilmek için zaman ayırmadan olmaz tabiki,tahinli kurabiyelerim tepside yerini aldılar ve ilk sıcağı çıkmadan görücüye çıktılar:)



ağızda dağılan gevrek kurabiyelerime tahin ayrı bir tat verdi,mutlaka denemelisiniz...
malzemelerimiz ise,1 su bardağı sıvıyağ,1su bardağı tahin,1 su bardağı esmer şeker,1 tatlı kaşığı tarçın,1 pk.vanilya,1 pk,kabartma tozu,un,
malzemelerimizin hepsini karıştıralım en son unu yavaş yavaş ekleyerek yumuşak ama ele yapışmayan bir hamur elde edelim.Rulo şeklinde saralım bıçakla istediğimiz büyüklükte keselim üzerine çatalla hafifçe bastırarak şeritler atalım.180 derecede önceden ısıttığımız fırınımızda pişirelim.



bayıldım ben bu vosvoslara :)
malum üç kişiyiz evde,üçümüze birer tane ...


yüreği güzel bir insandan bu küçük objeler...



dostluk böyle işte..dostunu nasıl mutlu edeceğini bilir,doldurur gönlünü...




çok küçük şeyler dedi dil,yürek dedi ki kocaman,iki arkadaşa başka ne lazım,bir telefon,bir cezve,fincanlar da dopdolu kahve...

güzel geçsin dostlar haftanız,


sevgilerimle,şeri...

4 yorum:

  1. Bende çok severim tahinli kurabiyeyi. Ellerine sağlık. Hediyeleri güle güle kullan. Woswoslara bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Mutluluğun daim olsun ağzının tadı hiç bozulmasın inşallah..
    İki dünyada da ;)

    YanıtlaSil
  3. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ merhabalar bloğunuzu zıyarete geldım...ellerınıze sağlık...telefon ve cezve ne kadar orjınal cok şık...sevgılerımı bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  4. Kurabiyelerin güzelliğini görünce yorum yazmadan gidemedim. İnan canım istedi çok nefis görünüyorlar.. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil