5 Ekim 2010 Salı

BU GÜLLERE BAYILDIM...

Bol hareketli,bir hafta ortasından merhaba yine yeniden...

Sakinliğin,sadeliğin,zerafetin,hatta huzurun,hatta ve hatta romantizm'in öncüsü güller....

Mumlar....

Bu güllere bayıldım,çok önceden yabancı bir siteden kopyalamıştım.Ve değerlendirmek istedim,bu güzel fikri...


İstediğimiz renkteki güllerin saplarını kesip tel geçirdikten sonra,evde yerleştirebileceğimiz ne varsa....Tart kalıpları nasıl?




Bir mum ...ve



Güzel bir şiir benden sizlere....




RIHTIMDA



Bir beyaz gemiydi ayiran onlari

Kadin guvertedeydi, adam rihtimda

Simdi unuttum yuzunu kadinin

Adamin gozleri aklimda

Kana bulanmis bicaklar gibi

Uzun kirpikleri islakti

Adam dertli, adam darmadagin

Dokunsalar aglayacakti

Adam bitkindi, adam seviyordu

Kalan kederdi, giden gemiyse

Tas oldugu icindir dedim

Rihtim taslari erimediyse

Derken bir duduk ottu ansizin

Bembeyaz gemi gitgide ufaldi

Korkunc yalnizligiyla basbasa

Rihtimda bir adam kaldi



Umit Yasar


2 yorum:

  1. şiir çok duygulu hiç kimse yalnız kalmasın .

    görüntü süper ama benim böyle birşeyi yapmam mümkün değil:))) niye dersen ben asla çiçek koparamam dalından koklar geçerim ,vazomda 3 -4 gün yaşayacağına dalında ömrü kadar yaşasın diye düşünen biriyim hiç kimsenin benim için çiçek koparmasını da istemem
    :))) işte bu yüzden sadece yapılmışına bakmakla yetineceğim.

    kocaman sevgiler canıma.

    YanıtlaSil
  2. Gönlü güzelim;
    Amin inşallah.
    Sana katılıyorum,ama hani şu bizim çiçekçiler ekmek parası kazanmak için koparıyorlar ya dalından işte onlardan bu güller.
    Ama sen plastik olanlardan da faydalanabilirsin.

    Kocaman öpüyorum.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil