4 Ekim 2010 Pazartesi

KARAMEL SOSLU PASTA

Hafif bulutlu bir günün kahve saatinde,

yağmur yağar belki ümidi içerisindeydim ama malesef yağmadı.

Bol sohbetli,bol kahkalı bir ortamda kalori destekli bir lezzet sunmak istedim.
Ve gerçekten güzel bir tarif oldu.





İlk gözağrım SEVGİLERİMLE'nin ikiz kardeşinin yarattığı virüs kargaşası yüzünden ilk post'umu,yepyeni ve beyaz bir sayfayla açılışa sunuyorum.



Tarif hepizin sürekli hazırladığı pandispanya hamuru ile kekimi pişirdim.
İçerisine dr.oetker'beyaz çikolata sosu'nun yarısını ara katımıza uyguladım.
Kalan sosun içerisine,1paket k.şantiyi çırpıp içerisine ekledim.
Karıştırdığım sosu en üst kata sürdükten sonra,kenarlarını bademlerle süsledim.





Karemel sos...1su bardağı toz şekeri tencerede eritip içerisine yarım bardak krema ekleyip karışralım.



Garnitürlü papates için,5adet haşlanmış patates,1küçük kavanoz garnitür,salatalık turşusu,5-6kaşık mayonez,1demet dereotu.

Haşladığımız patatesleri ezip,bütün malzemeyi ekleyelim.Streç film'le kapladığım kalıbımıza döküp 30 dakika kadar derin dondurucuda bekletelim.



Bol lezzetli,keyifli,bir gün diliyorum.
BU ARADA***Hayat çok ince bir çizgi,elimize bir tabak içerisinde sunulmuş,lütfen bu satırlarımı
okuyorsanız sevdiklerinize sımsıkı sarılın.LÜTFEN,dargınlıkları,kırgınlıkları unutun.
Yakınınız da olan kim varsa elinizi uzatın.
SEVGİLERİMLE....



3 yorum:

  1. Nefis görüntüler bunlar...
    ellerine sağlık canım...
    beni gaza getirdin,hemen bir mutfağa bakayım..
    neler var diye:((
    sevgiler tatlım..

    YanıtlaSil
  2. tam anlamıyla artık hayırlı uğurlu olsun diyebiliriz sayfan için.

    canım masa sunumu ve lezzetler harika görünüyor. patatesten aldım biraz mmmmmm süpppeerrrr:)
    ellerine sağlık canım benim inş. bir daha sorunla karşılaşmazsın.

    YanıtlaSil
  3. Karamel tadını çok severim pasta süper görünüyor ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil