2 Şubat 2011 Çarşamba

ÇEKİRDEK AİLE KURABİYELERİ:)

Merhabalar arkadaşlar güneşli ama soğuk,keyifli bir tatil gününden hepinize...
Şehvalimin en yakın arkadaşı Sevgili Azra bizdeydi bugün.
Birlikte bir kaç oyun oynadıktan sonra sıkıldılar.Hadi gelin kurabiye yapalım dedim.Aslında okadar çok işim vardıki,ama önce onların mutluluğu...

Malum soğuk,bahçeye çıkıp enerjilerini atamıyorlar.Saçlar,bıyıklar,gözlükler derken 2saat oyalandılar.
Tabiki;
 _aaa!çok tatlı oldu,
_gözler olmadı,
_dudaklar büküldü,derken kahkahalar çınladı sıcacık odamızın içinde...


Nasıl olmuş çekirdek ailemiz:)


Kurbişlerimizin tarifi ise;

1yumuşak margarini,2yemek kaşığı buğday nişastası,3yemek kaşığı pudra şekeri,3su barğ.un,1pk.vanilya,1pk.kabartma tozunu güzelce karıştıralım.Yumuşak kıvamda bir hamur oluşturduktan sonra jel pasta boyalarıyla istediğimiz tonlarda renklendirelim.



 Sevgili arkadaşım,beyaz hanımeli'ye tekrar teşekkür ediyorum,buralarda bu renkli boya jellerden bulmam mümkün değildi.Şeker hamurlarıyla birlikte bu jellerdende istemiştim,oda göndermişti.
Canım benimmm,çokkk saol.:)


Hepinize keyif ve sağlık diliyorum yine,
Sevgili cafe pepela arkadaşımızın paylaştığı bu duayı tekrar bende paylaşmak istiyorum sizlerle.

Günün duası...

Allahım! Günahlarımı, bilgisizlik yüzünden yaptıklarımı, haddimi aşarak işlediğim kusurlarımı, benden daha iyi bildiğin bütün suçlarımı bağışla! Allahım! Ciddî ve şaka yollu yaptıklarımı, yanlışlıkla ve bilerek işlediğim günahlarımı affeyle! Bütün bu kusurların bende bulunduğunu itiraf ederim. Allahım! Şimdiye kadar yaptığım, bundan sonra yapacağım, gizlediğim ve açığa vurduğum, ölçüsüz bir şekilde işlediğim ve benden daha iyi bildiğin günahlarımı affeyle! Öne geçiren de sen, geride bırakan da sensin. Senin gücün her şeye yeter”

Buhârî, Daavât 60; Müslim, Zikir 70




11 yorum:

  1. ben yerim o kurabiyeleri arkadaşım.ne güzel olmuşlar öyle.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. hey süper olmuslar :)) bayildim ailenize:) pek cici :) ellerine saglik canim..sicacik sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Canım, güzel yüreğine sağlık. Sen sağol arkadaşım.
    Çekirdek aileniz çok şeker, çok şirin bir aile olmuş :) O güzel, minik ellerin değdiği şey kötü olabilir mi zaten. Çok tatlı olmuşlar canım arkadaşım. İkinizi de öpüyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ellerinize emeklerine sağlık harika görünüyor bu kuabiyeler:)
    Beyaz Hanımelinin sayesinde harika şeyler yapmışsınız:)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım çok şirin lezzetler:))

    Dua harika aminnnn diyorum.kocaman öptüm

    YanıtlaSil
  6. Canım canım bunlar ne şirin kurabiye böyle yüzümde tatlı bir gülümseme bıraktı ellerine sağlık... Azara nın yanacıklarından öperim...
    Günün duası için de Amin kardeşim. günün güzel geçsin sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  7. yerim ben bu çekirdek aileyi
    ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    öncelikle bu güzel duaya amin diyorum.
    Kuzucukların ve senin ellerine sağlık. Nefis olmuşlar.Çok şirinler.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. Dua için Amin diyorum.
    Kurabiyeler çok eğlenceli.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. ayyyy çok şirin olmuşalr bu kurabiyeler:)
    afiyet olsun miiniklere
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. çok şirin olmuşlarrr...:)çok beğendim şirin ve sempatik kurabiyeler...ellerine sağlık eminim daha çok çeşit ve çok güzellerinide yapıcaksın...

    YanıtlaSil