27 Mayıs 2011 Cuma

PRENSES TATLISI

Kraliçem  beyaz hanımeli'den aramızdaki dostluğa dayanarak izin istemeden hazırlamış olduğum Prenses Tatlısı...

Kraliçem senin hazırladığın gibi olmadı aslında un az oldu sanırım katılaşmadı bende, kuplarda servis yaptım.

Sütlü tatlıları seviyorsanız denemenizi tavsiye ediyorum.Akşam yemeğinin ardından yenilebilecek çok hafif bir tatlı.

Tarif için lütfen buraya tık tık...




Havalar çok değişken...Şuan sakin sakin yağmur yağmakta...
Ve ayrı bir huzur veriyor bana...

Sizlerede huzurlu bir hafta sonu diliyorum.


sevgilerimle...

5 yorum:

  1. Canımıniçi, tatlı ballı kraliçem :) İzin ne demek, estağfurullah. Denemen beni çok mutlu etti ama niye katılaşmamış anlamadım. Valla kullandığım ölçüleri yazdım :) Gerçi görüntü süper, krem şokola gibi görünüyor. Bir bardak göndersene bana :) Afiyet bal şeker olsun. Seni seviyorum arkadaşım benim. Kocaman sevgiler, öpücükler.

    YanıtlaSil
  2. Ben bir sütlü tatlı manyağı olarak, hemen ekrana yapıştım zaten.Ellerine kollarına sağlık canım.

    Sevgilerimle;

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık harika görünüyor tam mevsimi sütlü tatlıların sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Kıymetlim;
    Ellerine / gönlüne sağlık. Sütlü tatlılara hayır diyebilen var mıdır acaba? :)
    Mutlu pazarlar diliyor, kalbi sevgilerimi gönderiyorum.
    Dualarında Pepela kardeşini de unutma inşaAllah.

    YanıtlaSil
  5. Tatlı ballı kraliçem, sen ne tatlısın ya, etiketi gördüm dün :) yorum yazacaktım unuttum çıkmışım sayfadan. Asıl sen benim kraliçemsin canım arkadaşım benim. Çok çok öpüyorum, o güzel yüreğine sağlık. Kocaman kocaman sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil