19 Haziran 2011 Pazar

PRİNÇ UNLU KEK

Güzel pazarlar olsun arkadaşlar...
Kuşlar cıvıl cıvıl,güneş kendini iyice gösterdi artık.Klimalar çalışmaya başladı.Nem,boğuyor tabiki insanı...
Sahil cıvıl cıvıl...Rengarenk...Akdeniz olağan üstü mavisiyle kucak açtı yerli-yabancı herkese...
Çok yakın arkadaşım Kübra'nın oğlu Hasan'ın ilk dişini çıkarması sebebi ile diş göllesini hazırladık.Bayanlar arasında bot turu düzenledik çok keyifli ve güzel geçti.






Tekne hareket halindeyken deniz bambaşka...Çok seviyorum,tuzunu,rengini,kokusunu,romantizmini,yakamozunu,balıklarını....
Şükürler olsun Rabbimin verdiği nimetlere...

Balık turlarımızdan hep bahsediyorum.Bilenler vardır içinizde,yemekten çok tutarken aldığım haz bambaşka...



Komşu tekne,objektifime yakalandı.Çok güzel çok...

Gelelim prinç unlu kekimize,


Lezzetini katıldığım bir toplantıda tattım. Hemen tarifini alıp hazırlamak istedim.Tam bu yaz günleri için uygun bir tarif,mutlaka deneyin.Hak vereceksiniz.

Malzemelerimiz,
4yumurta ile 1su bardağı şekeri güzelce çırpıyoruz.İçerisine 1  su bardğ,prinç unu,1su bardğ,sıvı yağ,1pk kakao,1pk.vanilya,1pk kabartma tozu.

Kreması için,
3su bardağı süt,3yemek kaşığı buğday nişastası,3yemek kaşığı şeker,1pk.krem şanti.

Kremayı sürekli karştırarak pişiriyoruz.Soğuduktan sonra toz şantiyi kremaya ekleyip güzelce karıştırıyoruz.

Kek malzemelerimizin içinde dikat ederseniz un yok.Malzemeleri karıştırıp yağlanmış dikdörtgen borcama döküyoruz.Kıvamı cıvık oluyor endişe etmeyin.150 derecede ağır ağır pişiriyoruz.
Soğuduktan sonra kremayı sürüp istediğimiz gibi süslüyoruz.
Ben orman meyveli krem şanti kullandım.Siz sade olanıda kullanabilirsiniz.

Güzel Pazarlar diliyorum.

Keyifle kalın.

Sevgilerimle...

9 yorum:

  1. Canım mutlu pazarlar minikler pek tatlı maşallah.Tekne gezintisi yapmak isterdim bende:)
    Kek çok güzel görünüyor ellerine sağlık sımsıcak
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. nice sağlıklı yaşlar ve dişleri olur İNŞALLAH....akdenizi çok özledim çok...ankarada hala kemiklerimiz ısınmadı desem yeridir....sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. maşallah Şehval ve Hasan çook tatlı:) pasta ise harika gözüküyor..
    yemekbirask
    seval
    sevgileimle..

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık,ama ne yalan söyliyeyim MAŞALLAK o iki çift kra gözlerin yanında hepsi sönük kaldı öpüyorum bu güzellikleri Rabbim yollarını açık etsin sağlıktan ayırmasın.

    öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  5. çocukları öpüyorum,bu güzel günü kaçırdığıma çok üzüldüm,birde bu güzlim keki....
    sevgiler size....
    ijlal.

    YanıtlaSil
  6. Antalyla. gezi harika vakit geçer.Hele gönül arkadaşlarıyla birlikteyseniz. Hayırlı evlat olur inşallah Hasancık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Kendimi atıveresim geldi masmavi sulara :)
    Nasıl sıcak anlatamam..
    Klimanın yanından ayrılınca,sanki fırına giriyorum gibi oluyor.:)
    Baygın baygın geziniyorum aralarda:)
    Çok güzel bir gezinti olmuş,gördüm fotolarını :)
    Nice nice gezmeler diliyorum canım.:)
    Pirinç unlu kek,çok hoş gözüküyor,ellerine sağlık arkadaşım..
    Muhabbetle .:)

    YanıtlaSil
  8. renkler vedüşler28 Haziran 2011 01:38

    Ellerine sağlık arkadaşım, nefis görünüyor.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Canım,
    o ne güzel bir görüntü öyle. Deniz başka bir şey.
    Yaz harika bir şey.
    Kek harika görünüyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil