7 Mayıs 2012 Pazartesi

yufkalı makarnalı börek

Güzel bir hafta sonunun ardından,yeni haftaya başladık bile,nasıl geçiyor zaman,yakalamak mümkün değil,
ve bu mevsim ayrı bir güzel,ne sıcak,ne soğuk...
insanlarda hep bir telaş,sezon açılıyor,evler boyanıyor,temizlikler yapılıyor,tadilatlar....
toprak tavlanıyor,bahçe renkleniyor...
şükürler olsun...

dün,ZELİHA'cım da gördüm bu böreği,ve tembel tembel otururken,attım kendimi mutfağa,aslında milföylü makarnalı börek ,lakin dolapta bekleyen yufkamı değerlendirmek istedim inanın nefis oldu.



 kısa bir sürede yapılabilen,dumanı üstünde lezzetli bir börek,mutlaka tavsiye ediyorum,isterseniz milföyle,isterseniz yufka ile...reçetemiz İŞTE BURADA,canım arkadaşım çok teşekkür ediyorum.


güzel,keyifli,huzur dolu bir hafta diliyorum...
şeri...

5 yorum:

  1. eline sağlık şericiğim görüntü ye beni ye diyor. yufkalısı daha pratik geldi bana ama eminim ikisinin tadı da güzeldir. sana kolaylıklar diliyorum temizlik, boya badana telaşlarında sana. çok öpüyorum Allah'a emanet ol...

    YanıtlaSil
  2. Oy oy hamaratım benim :)
    Hemen de denermiş:)
    Afiyet şifa olsun canım,beğenmene çok sevindim.
    Sağlıklı,neşe dolu haftalar diliyorum.
    Baki muhabbetle..

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık enfes olmuş sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık kraliçem. Sen yaparsın da güzel olmaz mı? Senin elin değince elbette güzel olmuştur. Afiyet bal şeker olsun. Çok çok öpüyorum, kocaman sarılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Of of anne çok güeldi makarnalı börek mmm canım istedi yarın iftara yapalım :)

    YanıtlaSil