24 Ocak 2011 Pazartesi

Muzlu Puding

Haftanın ilk gününden Merhaba sevgili dostlar...
Her ne kadar hafta sonu ve bugün itibariyle hasta olarak geçirsekte günlerimizi çok şükür büyük sıkıntılar yok.
Şehvalim hasta kaç gündür,soğuk algınlığı fakat bir türlü toparlayamadı kendini...
İyiki okulun son haftası,geri kalmadı derslerinden sınavlarda bitmişti.
Sıcacık soba başında çizgi film seyretmekte...
İçi ısınsın diye sevgili arkadaşım Beyaz Hanımeli'nin hazırlamış olduğu pudingi hazırladım ona.Tarif  BURADA, yapmak isterseniz.





 Tarifte farklı olarak ben muz ekledim ve çikolata yerine hazır çikolata sosu kullandım.Ilık ılık yedik,gerçekten çok lezzetli bir tat,tavsiye ediyorum.




Sağlıklı,keyifi,mutlu bir hafta sizlerle olması dileğiyle...




9 yorum:

  1. Çok nefis ve şık görünümlü bu pudinge kimse hayır diyemez..Ellerine sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık. Şehvalciğime de çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. Damak tadı,
    Çok teşekkür ediyorum.
    En içten,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. sunum harika olmuş arkadaşım bayıldım doğrusu.çikolata ve muz süper görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. sevgili Şehval' e geçmiş olsun diyorum:)
    eminim bu nefiss pudingi yiyip kendine gelecektir:)

    YanıtlaSil
  6. Tatlı arkadaşım nefis görünüyor. Sunum ise süper. Beğendiğinize sevindim tarifi :) Ellerine sağlık olsun. Şehval'ciğime ve size de afiyet bal şeker olsun. Ve de geçmiş olsun. Çok öpüyorum arkadaşım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çikolata ve muz çook uyumlu :)
    eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık.çok geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
  9. GÜLÜM,
    ÇİKOLATAYLA MUZ BİR ARADAYSA BENİM İÇİN OLAY BİTMİŞTİR.LEZZETİNDEN EMİN OLURUM HEMEN.
    BENLİK DEMEKTİR.
    SUNUM ÇOK ŞIK.
    ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLİ ARKADAŞIM. SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil